soulmate

Du är en människa jag aldrig kommer glömma och lägga bakom mig, Du finns alltid med mig vart jag än går. Du är en sån där riktig vän. En sån man alltid kan räkna med, du kom in i mitt liv som en gova.. När jag lärde känna dig så fick det mig att känna som om det var nånting jag hade letat efter hela mitt liv för att vara hel. 
visserligen så har vi glidit ifrån varandra så långt ifrån man kan komma sin bästa vän. Men för mig är du föralltid speciell, min ängel. Jag vill alltid ditt bästa för det är du värd. Det är du som har gjort mig till den personen jag är idag, det var du som alltid var där och stöttade mig och torkade bort mina tårar. Den senaste tiden har kännts så tom och ensam men det är nånting vi båda får leva med.

Jag älskar dig min underbara vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0