B-day

SUPER SWEET 17 haha Idag va de min födelsedag :)
Fick pengar av mami på morgonen innan jag gick till skolan för att hon skulle jobba hela dagen, hon sa att jag skulle gå och köpa kläder efter skolan, Jag gick till centrum & handlade kläder från ginatricot & BIK BOK sen när jag kom hem utanför porten så stod pappa och min lillabror Anton där med tårta och pizza, vi väntade på min storebror & lillasystersen gick vi hem till mig och åt o snackade :) , jag fick en jätte fin blomma av världens bästa papi, sen när dom hade åkt så gick jag till ICA & köpte en Ben&jerrys brownie and cookie dough och en vattenmelon. På söndag ska jag till pappa och grilla o så :) imorgon åker jag till kusinerna med mami & stanna tills på fredag, lägger upp bilder imorgon på vad jag köpte idag good night :*


Typ så såg tårtan ut de va en passionsfrukts cheesecake väldigt syrlig men sjukt god


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0