weekEND

Den här helgen var galen hade fullt upp hela helgen, i fredags taggade jag & Beatrice till Vällingby och träffade några kompisar och drack, tiden gick så j*vla fort klockan hann bli jävligt mycket tills vi taggade där ifrån men iallafall efterår så åkte vi in till stan och mötte EmelieB. Haha på tåget p väg till stan träffade vi Kim HAHA han va skiiiiiit packad, Han gjorde våran kväll skiit rolig. Vi mötte iallafall Emelie sen träffade vi Sean en snabbis sen åkte vi hem, va hemma typ vid fem haha deckade direkt när ja kom hem.

Igår, lördag så va jag med min Brooor Sebbe hela dagen sen mötte jag Bea, vi taggade hem till min pappa i Nacka & hämtade några papper & åt. Sen gick vi hem till Robin & va med Sebbe, Simon, Roni, lilla Julle & Erik haha, efter det åkte vi till stan & mötte Emelie och Skeeen sen hemåt haha.

Nu sitter ja och väntar på Bea & försöker plugga haha, är helt död.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0