Good morning

Gomorron gomorron, jag har inte sovit mycket alls inatt hehe. Först igår när jag kom hem vid två eller vilken tid det var så kollade jag på en film som heter Loveless in Los Angeles, ganska bra film faktiskt. Sen när den var slut så kunde jag inte somna så jag kollade på Paradise Hotel istället och Annelie en av mina favoriter åkte ut :(, men aa iallafall efter det så somnade jag (klockan halv fem slutade Paradise Hotel) och sen klockan nio väckte mamma mig för att hon skulle till jobbet hon vill inte att jag ska sova hela dagarna eftersom den där j*vla skolan börjar IMORGON! :o
Men ja nu ska jag iallafall åka och träffa Beatrice inne i stan :)

Jag & Beatrice en dag under lovet hemma hos Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0