snow

Det här vädret är ju bara FÖR jobbigt, kom till tåget idag och det va ju typ en timme försenat, gick upp till bussen & frös ihjäl så kom ju inte ens bussen så ja & Evelyn gick till pressbyrån & köpte mig en bulle & min älskade fanta exotic :D Sen såg vi att tåget kom så vi sprang så fort vi kunde hähä sitter nu i skolan iallafall och äter min bulle haha,
Igår när jag & Bea skulle ta bussen till Gullmars från skolan så stannade bussen vid Blåsut skit länge vi började undra varför den inte åkte sen berättade busschaffören att det var en felparkerad bil som stoppade bussen från att åka, folk började gå av från bussen sen kom de in i bussen igen och de hade flyttat på hela jävla bilen haha, jag kan bara tänka mig hur roligt det såg ut. Tänkte direkt på den här videon HAHA;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0