SKOLAAAN

Haha jag & Beatrice är helt ensamma med MARJAAAAh haha resten av klassen gick hem hähä SKOLKARE HELA BUNTEN, fy på er! Vi var med klassen på söder och skulle kolla ett kontor eller nått, helt ärligt så förstår jag inte vad vi gjorde där men Marja ville att vi skulle dit haha, sen gick vi & köpte skor och smink (eller bea köpte hehe) När vi kom tillbaka till skolan så var ingen kvar typ haha vi gick tjockade oss i matsalen sen gick hit till Marjaa haha sen ska vi ha engelska med Arne haha hoppas vi får gå hem för egentligen så slutar vi HALV FEM! Det är inte bra tycker jag de e ju förfan fredag o grejjer HAHA :D, Jag ska möta EmelieB sen tror jag sen ska vi feeesta med hennes supercoola kusin hähhä, men nu blir marja arg måste pluggapluggaplugga HAHA

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0