2 cool 4 school

Hejjsan :D , idag var jag först i skolan, jag pluggade jättejätte bra idag :D tycker jag iallafall haha. Inte för att vi hade så många lektioner idag hehe, vi hade bara två för efter lunch så kom Anna & sa att Björnen var sjuk så vi fick gå hem :), egentligen skulle jag ha åkt skridskor på sjön på idrotten men det får väl bli nästa lekion. Imorgon är vi lediga iallafall jätteee skönt, ska sova så länge jag bara kan! Efter skolan så åkte jag & mötte EmelieB, hon följde med mig till Tumba för jag skulle till polisen & prata med Fredrik polis haha sen åkte vi till Skärholmen & kollade på kläder sen mötte vi Jaffar och var med honom haha :) Nu är jag hemma & väntar på min syster som kommer snart, åt nyss toast med mamma mumss haha, nu ska jag gå och äta geléhjärtan haha PUSSPUSS peoples

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0