Sjukling

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
 muskulös solbränd kropp, snaggad, stora bruna ögon och ett fint leende.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
nej :(
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Beatrice
4. Hur lång är du?
ca. 1.75
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
nånting med Sunday hette den, en film med Ice Cube. 
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
haha
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
De har bara varit förlovade men de e inte tillsammans längre. 
9. När såg du senast din mamma?
I morse innan hon gick till jobbet. 
10. Icke godkänt i något ämne?
Samhälle men det ska fixas :)
11. Mvg i något?
Hade i nian men inga nu..
12. När vaknade du idag?
Bea ringde mig men var så trött så minns inte hur mycket klockan var.
13. Vilken är din favoritplats?
Min säng haha 
14. Vilken plats föredrar du minst?
Det får bli klassrummet faktiskt haha.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning faktiskt
16. Hur stor är din säng?
Jätte stor.
17. Vad sover du i?
T-shirt
18. Hur många kuddar har du i sängen?
Älskar kuddar haha, har typ 7.
19. Var har du bott/bor?
Nacka, Orminge, Ingarö, Farsta och Haninge.
20. Tycker du om kinamat?
Ja! och Thai mat.
21. Tycker du om kaffe?
Nej usch
22. Vad dricker du helst till frukost?
Te eller multivitamin
23. Kan du spela poker?
Ja
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? 
Kanske men ingen jag kommer på nu. 
25. Vill du ha barn? 
Jaaaaaa! Ge mig barn haha 
26. Kan du några andra språk än svenska?
engelska så klart och lite turkiska, kurdiska och spanska.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej aldrig faktiskt, brukar inte göra illa mig.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Älskar båda två!
29. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och resor.
30. Är du cool? 
haha vafan 
31. Vem är den roligaste människan du känner?
Haha min pappa!
33. Vad har du för ringsingnal?
Rihanna feat Drake-all night.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Javisst, nånstans
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Nått papper
36. Kan du byta olja på bilen?
Nej
37. Vilken var den senaste boken du läste?
Det minns jag inte haha
38. Vem delade du senast säng med?
Elin och Liza
39. Dansar du i bilen?
Hahah va ?
40. När var du i kyrkan senast?
Det kommer jag inte ihåg..
41. Hur många hål har du? i öronen?
3
42. Vad är ditt mobil nummer?
De du haha
43. Vad ska du göra ikväll?
SOVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0