make the most of what you have

Jag såg nyss på 16 and pregnant, om en tjej som vuxit upp utan sin pappa och levt med en mamma som har lämnar henne för en ny kille, mamman tillbringar hellre sin tid med den nya killen än med sin gravida dotter, dottern lever tillsammans med sin pojkvän och hans familj. De är väldigt snälla mot henne och tar väl hand om henne.
 
Jag själv är uppväxt med min mamma som jag tycker är väldigt stark, pappa hade problem med alkohol och droger och har också växt upp utan sin pappa. Men nu har jag kontakt med både min mamma och pappa även fast jag lever med min mamma som alltid fanns där för mig och tog hand om mig och min syster ensam. Jag är väldigt glad över att min pappa ordnade sitt liv så att vi har bra kontakt och han ställer alltid upp för mig på alla sätt. Man ska alltid ta vara på det man har. Det kan vara svårt att vara medveten om vad man har..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0