Jadu



Du heter:
Emelie

Smeknamn: Esmer

Beroende av: Min familj och vänner.

 

Vad tror folk om dig? Ingen aning faktiskt

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår

Hur imponerar man på dig? Genom att ha en skön attityd.

Brukar du skratta för dig själv? Det har jag inte tänkt på

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hahaha asso"

Var bor du? Haninge & Nacka

 

Trivs du där? Ja

Har du haft sex idag: Nej

 

Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"

 

Vem ringde du senast?: Sirli

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hur mår du? jag har flyttat till Malmö kom och hälsa på!

Brukar du komma i tid: haha är jävligt dålag på det..

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Mest svart

Vad tycker du om fötter: Alla har fötter? men de e inte det fräschaste

Vad saknar du: att umgås med Firat & Emelie

Hade du en bra kväll igår: Ja, kollade på flera filmer med Elin.

Favorit dryck på morgonen: çay

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt ett tiden

Är du blyg?: Ibland

Sysslar du med någon idrott: Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Har du spytt offentligt: Ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: jagf vet inte

Är du nöjd med ditt liv: yes

 

Är du bortskämd: Nej

Vad gör du i morgon: Beror på vädret

Vad är det värsta du vet?: Getingar & myggor

 

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad är det finaste du fått?: Min lillebror

Du samlar på: Ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beatrice eller Firat

 

När grät du senast: Igår kväll

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flyttat

Vill du gifta dig: Ja någon gång!

Vad dricker du helst när du är törstig: Coca cola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0