Back 2 schooL

Idag vaknade jag hemma hos Liza, gick hem till Özlem och drack te med Özlem & Jessica och spelade kort. Sen mötte jag mamma i stan och vi åkte och handlade chips och choklad sen åkte vi hem och kollade på film, nu ska jag duscha o sova, hoppas jag kommer upp imorgon för ska till skolan igen :( fan kan inte fatta att lovet redan e slut.. Men det ska bli skönt att få tillbaka lite rutiner, nu under sommaren har man ju typ inte brytt sig om nånting, har inte haft någon tidsuppfatting typ. Har vaänt på dygnen helt, har suttit vaken tell klockan 7 på morgonen och vaknat vid fem på dagen så det ska bli lite skönt att börja skolan igen.
Iyi geceler


Jag för mer än två år sen (haha hittade min gamla kamera hemma hos pappa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0