sjuk? :(

hejsaan :), det känns som att jag håller på att bli sjuk:(. Eller så har jag bara varit ovanligt trött.
Jag slutade tjugo över elva idag, väldigt skönt faktiskt :) Efter skolan så mötte jag Emelie i stan, vi gick och kollade runt i affärer, vi båda letade efter en varsin kavaj. Sen mötte vi upp Firat Bea och Hanna. Jag skulle vakta Hannas hund Kira medans hon skulle köpa kläder. När hon va klar så lämnade jag tillbaka Kira och jag, Emelie, Firat och Xemgin åkte till Slussen och hämtade pengar utav min mamma. Sen åkte vi och åt mat inne i stan.
Senare på kvällen mötte vi Murre och tog det lugnt i Örnsberg. Nu är jag hemma :) och det första jag gjorde va att ta en dusch, nu sitter jag framför teven och äter chokladbollssmet och dricker cola. Ska gå och sova snart så godnatt och sov så gott ! :) <3



Den här kavajen gillar jag och den ska snart bli min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0