Lördag 12/9

Godmorgon! Jag har varit vaken ett tag nu faktiskt, för att Firat sov hos mig i natt och han skulle upp tidigt och jobba så jag vaknade av telefon larmet kvart i sju. Vi låg och pratade lite sen skulle han ta tåget som gick kvart i åtta. När han hade åkt så fixade jag min dator. Jag åt nyss frukost, jag brukar inte äta frukost så ofta men mamma hade köpt jätte goda och färska frallor. Så jag gjorde i årdning ett glas O'boy och en macka med ost och gurka.


Jag visste såklart att det är väldigt mycket socker i O'boy men när jag läste på förpackningen exakt hur mycket socker det innehåller så blev jag ändå chockad. Nästan 80% socker! på 100g är det 79,5g socker. Jag tror nog jag ska lugna mej lite med O'boy hedan efter. Jag dricker det oftast flera gånger om dagen.

Idag har jag verkligen inga planer om hur dagen ser ut. Jag kanske ska ta en sväng förbi Haninge centrum, jag vet inte riktigt wmen jag tror det. Sedan kanske jag åker till Norsborg och hämtar min älskling Nala. :)



Min lilla prinsessa är sötast i hela världen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0