utelåst

Just nu sitter jag i min trappuppgång för att jag har glömt mina nycklar hemma hos pappa. Skit jobbigt för mamma är inte hemma så jag får sitta här och vänta i  ca. en timme eller nånting eftersom hon är på jobbet. Det bästa är att hon ska köpa med sig donken food till mig :D det gör mig iallafall lite gladara eftersom jag är så hiiiiiimla hungrig! :( Jag försökte ringa till sima men hon svara ju självklart inte så jag får väl sitta här och vänta. Tur att jag kom in i porten iallafall så att jag slipper sitta ute och frysa. För det börjar faktiskt bli ruskigt kallt ute.
Det här är ett skäl till att det inte är bra att ha skilda föräldrar att man glömmer saker hemma hos den man inte ska sova hos. Det händer alltid mig iallafall!
 Men det finns faktiskt bra saker med skilda föräldrar också. Om man redan har fått pengar av pappa eller nånting annat så behöver man ju inte alltid berätta det för mamma ;)

Den här fina bilden hittade jag på min lillebror Anton i min systers kamera när jag var hemma hos pappa nu i helgen. Han är jättegullig. Han har precis lärt sig att säga Emelie så när jag kom dit så sa han Emiliiiiii hela tiden. Och när jag och min syster skulle lära honom att säga hejdå till Firat så sa han Hei då byrååaat HAHAHAHAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0