Samhällskunskap

Heejsaaan :) jag har tråkig samhällskunskap med Christina. Hon är precis som Arne. Jag hatar dom två. Skit jobbiga men men man är ju här för att lära sig. Tur att man går i samma klass som Sinem och Sima iallafall. hahahah Dom  kan Alltid få mig åp bra humör. Hahahaha jag skrattar alldeles för mycket när jag är i skolan. Haha. Jag har en riktigt grov mensverk skit jobbigt. Orkar egentligen inte ens skratta. Men vad fan ska jag göra hahahahhaha.
Just nu sitter jag och Felicia och skriver om vänsterpartiet. Eller Felicia skriver och jag hjälper henne lite. hähä "hjälper"
Jag ska iallafall åka till haninge snart. Måste till tandläkaren och fixa en sak. Sen ska jag, Sima, Emelie & kanske Firat röka vattenpipa. :)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0