Myskväll

Igår var jag med Firat hela dagen. Jag mådde inte så bra så jag gick tidigare från skolan och åkte hem till honom och vilade. Sen mötte vi Emma och Johannes och gick med dom till mälaren för att Firat och Johannes skulle fiska. Nala badade för första gången, men hon gick bara i med tassarna nästan. Hon försökte fånga ankor. haha.
På kvällen började jag och Firat bråka så jag åkte hem istället. Jag blev lite gladare när jag kom hem för att mamma hade varit och stor handlat. Det första jag såg när jag kom in var en back med chips påsar! tre påsar med sourcream & onion och fem påsar med ostbågar. Det var extra stora påsar oxå hahahahaha. Nu ska jag ble tjock !



Jag och mamma kollade på CSI och åt kanelbullar och drack cola.
Ikväll kanske Firat ska sova hos mig. Puss och hej leverpastejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0