Lördag 26/9

På lördagen så vaknade jag ganska tidigt & Nala ville inte vara ensam så hon gick upp i sängen och la sig mellan mig och Firat. Jag somnade om och sen efter någon timme vaknade jag igen & då va Firat också vaken.
Vi låg i min säng & drack juice och kollade på Big momma's house. Jag ÄLSKAR den filmen! Den är sååååå rolig :D. När filmen va slut så tog vi en lång prommenad med Nala & sen när vi kom in så frågade Sarah
(min lillasyster) om vi ville ha nånting från Mc'Donalds. Vi beställde mat och sen kom pappa hem med den efter en kvart. Vi åt och sen var Firat tvungen att åka för att han & Johannes skulle åka till Ekerö och vakta Emmas hus för Emmas föräldrar skulle åka iväg till någon stäkting eller nånting sånt. Så dom var ensamma där över natten.
Så igår på kvällen så åkte jag & Emelie hem till Linnéa i Blåsut. Det var länge sen jag var med mina tjejer en hel lördagskväll. Dom som va där va Alexandra, Nikee, Sanna, Emelie, Linnéa & Carro. Dom skulle dricka. Vi lyssnade på musik och medans dom drack så gjorde jag toast och pannkakor. :) När jag skulle gå till tunnelbanan så funkade den inte för att någonting hade brunnit på spåret i Gullmarsplan... Skit irriterande så jag gick tillbaka till Linnéa & väntade där tills t-banan funkade igen. Sen funkade den och jag och Emelie åkte hem. När vi åkte så kom Anna, Beatrice & Lisa. 
Vi gick av i Slussen & tog en cigg. Där mötte vi på Rosanna & Emiliana så jag tog sällskap med dom hem eftersom att jag och Rosanna är nästan grannar :).
Så såg min lördag ut...
PUSSPUSS.


(bilder hemma från Linnéa kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0