Kärleks frågor

Har du kysst någon idag? - Ja
Har du haft sex idag? - 
Har du ett förhållande? - Ja
När går gränsen vid otrohet? - Flirt eller liknande
Är du romantisk? - Ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Har du nångång slagit någon? - hehe aa
Har du lekt med någons känslor? - Inte vad jag minns
Länge höll ditt längsta förhållande? - Mitt nuvarande förhållande, snart åtta månader
Hur länge var ditt kortaste? -
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande såklart
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - NEJ FETT ÄCKLIGT
Är du en bra pojk/flickvän? - Ja, det tror jag.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Min älskling 
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Min älskling 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Runt 16-18 tror jag
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej haha!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - yes, spikat
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0