Good Night 01:19

Jag är jävligt trött och har ingen aning om varför. Jag har tagit det lugnt hela dagen idag ju. Först var jag hemma och pratade med mami. När hon åkte till jobbet runt elva så åkte jag hem till Firat och spelade tv-spel. Sen på kvällen så åkte jag och mötte Elin vid Skuru skola, vi tog en cigg och pratade lite sen så rullade vi hemmåt. Jag har inte varit hemma hos papi på jättelänge. Det är faktiskt skönt att vara tillbaka för huset är ju rätt så stort och väldigt mysigt. :), jag har saknat allt. precis att, Pappa, Eva, Sarah, Anton och katterna. :) Eftersom jag började i Farsta gymnasium så bor jag bara hemma hos mamma nu för tiden för att få det lite närmare till skolan.
Imorgon ska Firat komma hit på morgonen för att jag är ledig imorgon sen på kvällen så ska pappa köpa med sig pizza till oss. Det va länge sen jag åt pizza. Åh vad gott det ska bli :D'


Mina söta älskade syskon..





Jag just nu haha över trött

P&K nu måste jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0