Godmorgon

Idag är det lördag & jag älskar lördagar! :), Jag, Firat, Johannes & Emma ska åka hem till emma på Ekerö och kolla på film och så, sen på kvällen ska vi nog dricka lite ;). Det var jätte längesen jag drack alkohol för det hände en liten olycka sist jag drack... Det gick inte så bra och jag fick i mig lite för mycket alkohol.
Igår när jag skulle åka och möta Firat i Norsborg så var han med Ibbo & Johannes. Ibbo låg helt däckad i tunnelabanan och Johannes & Firat sprang runt som idioter. Jag hatar när dom dricker tillsammans. Sen åkte vi iallafall till Bredäng och lämnade hem Ibbo och mötte Emma vid tunnelbanan. Sen åkte jag hem och sov. :)


Firat, Johannes & Ibbo för ett tag sedan på Johannes födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0