Arne bajse

Tjeeena, :D
jag sitter i klassrummet och har engelska lektion med Arne . Hahahahah ärligt talat den sämsta läraren man kan ha.Han klämde mina fingrar i min dator förra lektionen. :( Vi ska kolla på en engelsk film som handlar om en tjej som är likte slampig. Den är ganska bra faktiskt haha.
Idag efter skolan ska jag möta Firat sen ska vi hem till mej och äta middag med min mamma klockan sex. Vi ska äta thai mat chicken panang curry det är skit gott en av mina favorit rätter.
Han ska komma till min skola halv fyra då ska vi gå till farsta centrum och köpa kläder.
jag skriver mer ikväll och berättar hur det gick på middagen med mamma och Firat haha det kommer säkert gå bra pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: Blogg faan

hoppas de går bra på middagen , väntar närvöst på att du skriver om den. chicken panang curry tycker jag också om.

2009-09-08 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0