23:25

shululuu :)
Jag kom nyss hem, har varit i Norsborg med Firat, Nala och Charbel.
Dagen började med en stressig morgon, min mobil hade stängt av sej av någon konstig anledning under natten och alarmet ringde inte. Jag vaknade iallafall utav mej själv och skyndade med att klä på mej kläder och packade min väska sen skyndade jag mej till tåget. Jag mötte Sima på tåget och sen när vi hade gått av i Farsta strand för att ta tåget så hittade jag inte mitt busskort så vi va tvugna att ta tunnelbanan.
Efter skolan åkte jag hem för att tvätta mattan. När jag va klar så åkte jag till Dalen och mötte Jaffar och lämnade pengar till han. Sen åkte jag vidare till Norsborg och åt mat med Firat sen mötte vi upp Charbel och va med honom ett tag och nu sitter jag här hemma och dricker cola haha
Jag börjar klockan åtta imorgon så jag tror jag ska gå och sova snart. Ska bara kolla klart på NCIS med mamma.


haha jag va bara tvungen att visa den här fula bilden :P


GODNATT XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0